Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Sister and Friend :[
Saturday, April 13, 2013 | 1:04 AM | 0 comments
Assalamualaikum semua. Fuhh baru je balik dari jenjalan dengan family tadi memang memenatkan. Lepasni nak pergi KL pula entah betul ke tak. Sekarang ni tak ada mood sebab asyik fikirkan kak mimie je. Tadi buka twitter tengok DM from kak mimie. Kak baca blog ni tau. Yanie nak minta maaf sangat sangat dekat akak sebab yanie lah masalah ni jadi besarkan? Yanie tau kak yanie salah. Tapi yanie tak pernah nak babitkan and salahkan akak. Tapi tolonglah jangan clash dengan adik akak. Yanie suka tengok akak dengan dia happy. Yanie pun tumpang happy. Mesti akak dah benci yanie kan? Herm. Tak apalah memang salah yanie semua ni. Tapi yanie harap akak maafkan yanie tau. Akak! Semua ni salah faham. Yanie tau akak ada baca blog yanie. Tapi bukan tu yang yanie maksudkan kak. Maaf kalau akak terasa dengan kata kata yanie tu. Tapi yanie tak ada niat pun nak sakitkan hati akak. Mesti akak tak percaya kan macam ni perangai yanie. Ye kak yanie ni memang jahat. Baru akak kenal siapa yanie sekarang kan. Semua orang dah tahu yanie ni jahat kak. Yanie memang tak guna. Maafkan yanie kalau yanie terkasar bahasa dengan akak. Ampun beribu ribu ampun. Yanie rasa sebersalah sangat dengan akak. Tapi yanie nak minta tolong satu je tau. Jangan clash dengan adik akak. Dia sayang akak sangat sangat taw. Yanie tau akak pun sayang dia kan. Tolong jangan clash dengan dia sebab yanie. Nanti hati yanie tak tenang asyik fikirkan akak dengan dia. Yanie lah puncanya kan. kan. kan. Ya Allah ! Ampunkan aku ya Allah. Yanie nie seolah olah merampas kebahagian akak dengan dia kan. Hope akak dengan dia kekal akhir hayat. Maaf atas segalanya. Friend :[ I'm sorry for everything. Maaf sebab buat kak mimie macam tu. Aku tahu aku salah. Tolong maafkan aku. Lepasni aku tak kan ganggu hubungan korang. And lepasni aku takkan kacau kau lagi. Tapi kenapa lah susah sangat nak lupakan kau. InsyaAllah aku akan lupakan kau. Aku tahu mesti kau dah benci aku kat. Aku tak berniat pun nak sakitkan hati kak mimie. Sekali lagi maafkan aku. Rasanya tak ada benda lagi nak cakap. Ampunkan segala kesalahan yanie dekat korang. Yanie tahu yanie banyak buat salah. Ini semua punca dari yanie. Wassalamualaikum :[

Heyhoi ! Kalau dah baca jangan lupa follow pula tau. Thanks for reading. This blog is very simple :')