Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Hangout :*
Saturday, March 30, 2013 | 12:37 AM | 0 comments
Assalamualaikum hoihoihoi ;D Khamis haritu aku hangout dengan bebudak stp and telok mas. Memang best lah. Dorang semua happening gila and sporting. Aku sampai lambat sikit dalam pukul 11 cam tu lah. Cause siap lambat. And tunggu driver yang lambat datang. Hahaha aku tengok cerita Sumpahan Amukan Azazil. WTF -,- Macam apa je cerita dia. Mengarut je lebih menyesal beli tiket dia. Walaupun tak cukup orang. Tapi tetap best :) Ingatkan nak pergi A'Famosa tu. But dah terlambat, tengok tengok jam dah pukul 5. Kitaorg memang nak balik naik bas. Then tunggu lah dekat belakang mp tu. Tunggu punya tunggu dah setengah jam kitaorg tunggu. Putus asa aje lah. Balik naik teksi. Sorrang 10 ringgit. Hmm sekali sekala keluarkan duit banyak. Hahaha selalu sangat macam tu tau. Lagipun kitaorg mmg selalu balik naik teksi. Oklah tak ada benda lagi nak cakap. Tengok lah pict pict kitaorg. --> Tu lah pict pict kitaorg. Sebenarnya banyak lagi tapi malas nak upload. Adaa kat fb aku, but aku private lahh. Hee ^^ Okay guys bubye :*

Heyhoi ! Kalau dah baca jangan lupa follow pula tau. Thanks for reading. This blog is very simple :')